גולדקנופף: "נסייע לחיילים, לאברכים ולמתיישבים"

    צבי טסלר No Comments on גולדקנופף: "נסייע לחיילים, לאברכים ולמתיישבים"

    שר השיכון הנכנס יצחק גולדקנופף בהצהרת כוונות: "יש לנו חובה מיוחדת לחיילים משוחררים, יש לנו חובה לעמלי התורה. בעיית הדיור משותפת לכולם ונפעל בעז"ה לסייע לכולם" | הוא הדגיש: "נסייע לאחינו המתיישבים ביהודה ושומרון"

    זה הולך וזה בא. גולדקנופף ואלקין במשרד השיכון צילום: Yonatan Sindel/FLASH90
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר השיכון, יצחק גולדקנופף הצהיר לפני זמן קצר בטקס חילופי השרים וכניסתו לתפקיד, על חובה מיוחדת לסייע לחיילים משוחררים לרכוש דירה, לצד החובה לסייע לעמלי התורה.

    "יש לנו חובה מיוחדת לחיילים משוחררים", אמר גולדקנופף בנאומו. "בלתי מתקבל על הדעת שאלו המקדישים את מיטב שנותיהם למען ביטחונם של אזרחי ישראל, יעמדו כעניים בפתח בבואם להקים בית, ויזדקקו לנדבות בשביל לכסות את דמי השכירות. יש לנו חובה לעמלי התורה – האברכים המסתפקים במועט ומבקשים קורת גג. יש לנו חובה לכל הזוגות הצעירים מכל המגזרים – ללא הבדל דת, גזע או השקפה. לא נהיה סקטוריאליים ולא מגזריים. בעיית הדיור משותפת לכולם ונפעל בעז"ה לסייע לכולם".

    עוד אמר גולדקנופף בנאומו: "מאז הבחירות מתנהל בחלקים מהתקשורת קמפיין הפחדה שכלל גם התייחסות לתחום הדיור. הצהרנו בעבר, וזו הזדמנות ראויה לשוב ולהצהיר במעמד הזה: באנו לשרת את אזרחי ישראל, באנו לקדם את ערכי השיווין ובאנו לקדם את ישוב הארץ".

    הוא התייחס לבנייה ביהודה בשומרון: "נסייע לאחינו המתיישבים ביהודה ושומרון המקיימים הלכה למעשה את ישוב הארץ, וכפי שנוכחתי בביקורים שערכתי שם ערב הבחירות – חלק מפתרון מצוקת הדיור נמצא באזורים אלו. לא פחות חשוב מכך, חובתנו לסייע להם בהגברת הביטחון האישי שהוא ערובה להמשך המגורים וההתפתחות שם".



    0 תגובות